Gekåsshopping del 1

Hallå allihopa!
På påsklovet så var jag i ullared och passade då på att köpa lite smink och dylikt, och jag kan verkligen rekommendera att köpa smink,hud och hårsaker på ullared med tanke på att det är myyycket billigare där än här i Borås. Så då måste man ju passa på att köpa lite när man ändå är där. Exempelvis så köpte jag en ny mascara för 65 kronor när priset på kicks ligger på 115, fatta vad jag fyndat! Det är mera saker så det blir en del 2!

Här är iallafall bilder på vad jag köpte...
KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT VISA I STORT LÄGE! ;)

Kommentarer
Postat av: klara

Hejsan! Kan inte ni skriva om mer än bara smink? Liksom eran vardag,killar,skolan,outfits och sådär? :)

det vore jättekul! Visst är det kul med smink men det blir lite trist att läsa i längden..så snälla? mer om killar,vardagen,outfits osv!

bamsekram

2012-04-21 @ 12:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0