Tidsinställt ~ Glansigare hår!

Jag kör lite tidsninställa inlägg eftersom jag är borta över påsk och jag vill hålla bloggen uppdaterad!

Har du vintertrött och glanslöst hår, då har jag en superprodukt att rekommendera och ger massor av glans utan det tynger ner eller att det ser fett ut. Jag själv har den turen att ha naturligt glansigt hår men ibland vill jag ha detdär lilla extra eller om jag känner att mitt hår ser lite matt och trött ut, så brukar jag spruta på lite glansspray från Matrix som verkligen gör super för håret. Håret blir typ 10 gångar glansigare och följsammare!
egentligen är det för färgat hår men jag använder det på mitt ofärgade hår och det funka super! en jättebra och prisvärd produkt runt 200 lappen och håller i evigerter, gash jag har haft min i typ 2 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0