17 frågor - Mea

Halloj!
Hade tänkt börja med 17 frågor om skönhet, en för varje dag. Till det blir det en bild och lite text. så jag tänkte jag kör de 2 första frågorna idag, och resten kör jag en för dagen.




Nja, huden behöver vila från smink ibalnd, jag går alltid utan smink när jag är hemma eller bara kanske går till affären. När jag går till skolan sminkar jag mig bara lätt ibland så tar jag ögonskugga i någon snygg färg beroende på o jag känner för det. Jag övar ofta på kvällarna på olika makeuper och fotar dessa, jag tar även vänner och övar på eftersom man bör öva på olika personer för att utvecklas mera. Utan smink så känner jag mig renare och jag kan absolut inte gå med foundation och conceler och sådant när det är sommar och varmt. Jag hatar verkligen att gå med smink i solen!

Mascara, conceler, ifyllda ögonbryn, markerad globlinje med matt brun ögonskugga (ibland) och flytande eyeliner snyggt och enkelt.


De 3 saker jag använder varje dag.

 

Mascara från Isadora


Ögonbrynspenna från Makeupstore


Conceler från L'Oréal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0