17 frågor - Mea



Åhh gud jo jag har gjort en stor miss när jag köpte en ögonskugga på Makeupstore.
Jag ville ha en snygg lila färg men fick en brun-lila-grå färg istället. Tjejen i kassan tyckte den var snygg, men det visade sig att den såg förjävlig ut. jag använder den knappt nu försöker göra någon snygg sminkning med den men det går typ inte.  Jag hade redan öppnat och använt den så det var försent att gå och lämta tillbaka den. Jag vill fortfarande behålla den och ge den till någon som vill ha den eller om den skulle kunna komma till använing någon gång så kan man ju spara den...

Den ser ganska ok ut såhär medans det ser ut som om man fått en blåtira när man har denna som en ögonskugga...


EDIT: Färgen heter DIVA (KÖP INTE DEN)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0