17 frågor - Mea

Japp det har jag jag har faktist 2 favoriter! Båda är concelers och den första är från Cliniqe, och ja jag älskar deras produker verkligen! Concelern jag gillar heter ''Airbruch concleler'' den funkar jättebra under ögonen om man har påsar eller är mörk under ögonen, och den funkar även på annat man vill dölja . Sedan så gillar jag verkligen The body shops conceler Lightening touch. Den är verkligen grym att dölja mörka ringar under ögonen då den verkligen ljusar upp och döljer allt det ''mörka''. Dock så passa denhär concelern bara under ögonen och inte på små finnar eller liknande. Båda dessa kan jag verkligen rekommendera!
Kicks 210:-
The Body Shop 175:-
Hade ingen egenfotad bild på den så det fick bli google pic hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0