17 frågor - Mea

Haha ja vem har inte? Vad jag kommer på så är det 4 saker som jag ångrar stor att jag gjort. haha


Haha, det var den perioden då jag hade för mörk foundation och alla kallade foundation brunkräm. LOL så jävla fult och jag kan säga att dethär var på hösttreminen i 6an. Grejen var den att man insåg inte att den var för mörk förens någon annan kommentarar det eller när man kollar tillbaka på gamla skolfoton. Tjocka ögonbryn och mörk foundation here we go. Minns att jag hade denna foundation. Creme. Glittrig. Brun. Uch.

Ville man vara fjortis så ville man. Haha ne men jag minns en period då jag hade ett lager med vit kajal i ögonvrån. Behöver jag säga mera?
Jo heh, Det kan vara snyggt med lite som får ögat att ''poppa'' lite och se större ut. Men som jag öste på med vit kajal..Blä.



Pengar i sjön. Jag minns när jag köpte löshår. jag var fast bestämd med att jag skulle ha det och jag kastade ut 850 spänn på något jag sedan knappt använde. Det var äkta hår och hade jättefin kvalité. Grejen var den att det var så sjukt mycket hår så det blev en börda att bära runt på det hela dagen. Det blev tungt på något sätt. Dessutom såg det ut som 2 bäversvansar jag hade på vardena sida av mina axlar (se bild) Jag använde det inte så mycket och det ligger här hemma och jag har inte användigt det på ett tag och jag kommer nog inte göra det.


Och på denhär bilden har jag ändå bara 1 av 3 löshårs ''del'' :o kan ni tänka er hur det såg ut med alla 3 delar?




Haha åh jag minns när jag hade väldigt väldigt smala ögonbryn det var som 2 streck, och det västa var att jag då tycket det var snyggt. Har lite fobi nu för smala ögonbryn nu det ser inte bra ut.

Japp dethär var mina top 4 misstag som jag hoppas att ni inte begår! Och vi kommer inte höras på några dagar eftersom jag ska till Norge. Ha det gött och vi får hoppas att Maja sköter uppdateringen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0