17 frågor - Mea

Tveklöst svar, den världskända Michelle phan! Hon är verkligen grym, hon har typ revlutionerat världen, skönhetsmässigt då...haha. Jag har verkligen lärt mig massor från henne! Hon är väldigt egen, personlig och avslappnad gämfört med andra ''makeuptjejer'' på youtube. Det är nog därför folk fastnar för hennes klipp men självkart också för att hon är sjukt duktig och kreativ. Jag har typ följt henne i 2 år och jag jag kommer verkligen fortsätta göra det! Klicka in på hennes kanal och kolla runt lite, brukar alltid kolla på hennes gammla klipp när jag har tråkigt! Det finns allt från vardagssminkningar till fest till maskeradsminkningar till tips för hår att kolla på - allt!
Hon har även en egen hemsida >här<
Här är ett plock av 3 olika videoklipp av Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0