Maja skriver♥ , GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!

Glad alla hjärtans dag där ute, kan inte skriva något inlägg idag..♥ får bli ett vanligt.
Inte för att vi brukar de. men idag är det alla hjärtans dag så vi kör på ett vanligt!
idag vaknade jag med mea gämte mig..hehe..hon sov här igår tills idag..sedan så gick hon hem efter fixat oss. Sedan så träffade jag en kompis som heter " Sebbe" som jag pratade lite med..sedan gick jag hem och då kom miranda hitt och vi har fixat oss för kvällen för att träffa en som heter "Mattias" och en "Alexander" vi ska till farmor och se på film och kanske basta;)..Hoppas ni har det lika bra!
PUSSPUSS!/ Maja lundahl

Kommentarer
Postat av: Annie

sv: Tack och tack :) Yes, den har jag gjort själv! :D

2012-02-14 @ 22:39:59
URL: http://anipani.se
Postat av: Fedelia

Vad fin du är! :)

2012-02-15 @ 07:26:10
URL: http://fedeliiah.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0