Topp 5 wanties

1. Revitalsh. Ett ögonframsserum som är 7kt dyrt med säjs vara jädra bra. Det fungerar som ett ''gödsel'' för ögonfransarna. Tätare, fylligare och längre ögonfransar - JA tack!

2. Highlighter. Denna campange/cremefärgade highlighter vill jag ha från The balm, skitfin verkligen!

3. Bronzer. Jag har länge velat ha en bronzer och jag är sugen på att testa The balm's halvskimmriga bronzer.

4. Conceler. Jag har hört massa bra om denna conceler, lite dyr men eftersom den är ganska dryg så räcker den väldigt länge vad jag hört iallafall (så det blir billigare i längden)

5. Cake eyeliner. Har varit sugen på att testa denhär produkten ganska länge, den är ganska praktisk (den är ungefär som en vattenfärg) då man bara tilsätter lite vatten på färgen och målar på med en pensel. Dock är det ingen vattenfärg utan en eyeliner (för er som inte fattade dää)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0