--


Hey där♥
Just nu lyssnar jag på musik och är inne på facebook..
Men det är inte det jag har tänkt skriva om, jag har tänkt att berätta till er om mig och vad som fick mig få så stor känsla för utsendet!
Det började nog i fyran, då jag ville bli designer men den drömmen skulle aldrig funka, för det är ju så många som vill bli, även om jag har betyg c(vg) i syslöjd just nu, skulle de aldrig funka..alla vill ju bli designers..Så jag började tänka, vad brinner jag för mer än kläder?..jo smink och parfymer..jag började sminka mig i fyran. Många tycker man inte borde göra detta i fyran man är liten..Men ni ska bara veta hur mycket man lär sig och förbättras!
sedan i 5 då kom min första kärlek, min första parfym! den luktade så himmla gott! sedan efter det har utsendet varit en stor roll i mitt liv! jag måste alltid fixa mitt hår nu och sminka mig och bära dom bästa parfymerna..!
-
Men hur gammal är jag nu då?, jag är faktist 14 år,jag  föddes 1997 25 september kl 18.12 i Borås. Jag har brunt hår..Men är igentligen blond!jag är blond i betendet oxå..det har jag hört många gånger. Men det betyder inte att jag är ngn bimbo! Min bästa vänn heter Mea hon som oxå bloggar här..som ni nog får läsa om med!
-
OXOX Maja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0