Mea ~ Presentation

Vem är jag då?
En tjej på 14 sommrar som har en känsla för färg och form, därav fått mitt intresse för smink.
Jag har passion för allt som har med utseendet och göra och älskar att lära ut tipsa, testa och kolla in nya skönhetsprodukter. Lite av ett beauty junk, eller något sånt...
Många personer stämplar nej för smink och säger att man använder det för att man har låg självkänsla. Jo visst kan det vara så, men personligen använder jag det för att det är så kul att testa nya looker, öva upp sina färdigheter genom att testa sig fram så lär man sig nya saker hela tiden och självklart brinner mitt intresse för det!
Min ''hobby'' (om man ska kalla det så) har funnits för smink och diverse ganska länge. Det började med någon ögonskugga man fick med i någon tidning som man premunuerade på, till några år efter då man fått sin första mascara, till tiden då man köpte en allt för mörk foundation. ja och så viadare. Men intresset har alltid funnits vid min sida.
Hår,naglar, sminkningar och recentioner kommer ni framförallt se från min sida men självklart myckert mera.
Det kommer såklart komma upp inlägg imorgon! Tills dess så får ni ha det bra!♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Ska bara testa att se hur det ser ut när man kommenterar ^-^

2012-01-04 @ 23:25:08
URL: http://missjuliak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0