Ekologiskt...

Hej allihopa!
Ni vet väl att sminkborstar utgör mycket hur bra din makeup blir? därför tycker jag personligen man ska satsa på sminkborstar med lite högre kvalité så att man kan uppnå så bra resultat som möjligt!
Jag har verkligen hittat det perfekta sminkborstsetet som heter 5 piece brush set och kommer från Eco tools.
Dessa sminkborstar är alltså ekologiska sminkborstar (me like) Alla borstar är gjorda av naturligt och återvunnet material exempelvis återvunnet alliminium och bambu. Håret på borstarna är syntetisk hår som jag föredrar, inte äkta djurhår (inga djur har kommit till skada)
Jag tycker dessa är riktigt grymma, gillar speciellt rouge borsten som ger verkligen jämnt och fint resultat och så är den himla mjuk! Jag gillar även eyelinerborsten jättemycket, men de andra borstarna är såklart också riktigt bra! Verkligen värt varenda krona!
Finns att köpa: Åhlens,Ullared mm.
Kostar: 129-250 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0